نرم افزاری که استاد هاشمی معرفی کردند که با پاسکال نوشته شده است
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, | 21:21 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

 

دلفی (Delphi) یا به تعبیری ویژوآل پاسکال – یک زبان برنامه نویسی است و بستری برای توسعه نرم افزار که شرکت بورلند آن را تولید کرده است و بعد ها توسط امبارکادرو خریداری شد. این زبان , در بدو انتشار خود در سال ۱۹۹۵ , به عنوان یکی از نخستین ابزارهایی مطرح شد که از توسعه نرم افزار بر مبنای متدولوژی راد  RAD : Rapid Application Development یعنی تولید و توسعه سریع برنامه های کاربردی پشتیبانی می کردند .

دانلود Delphi 7 Lite Full Edition 7.3.4.2

این نرم افزار بر مبنای پاسکال شی گرا بوده  واز این زبان مشتق شده است . البته بورلند نسخه ای از دلفی و سی پلاس پلاس بیلدر را برای لینوکس به نام کایلیکس kylix ارائه کرد که مورد استقبال توسعه دهند گان نرم افزارهای لینوکس قرار نگرفت. نرم افزار های دلفی در ابتدا به صورت مستقیم از کتابخانه های ویندوز  و کتابخانه  مخصوص خود به نام  VCL , استفاده می کرد , اما پس از نسخه ۶ دلفی , امکانات استفاده از دات نت هم به آن اضا فه شد . در حال حاضر می توان دلفی را یکی از رایج ترین زبان های ممکن در ایران دانست .

زبان دلفی که بیشتر به نام پاسکال شیءگرا Object-Pascal خوانده می شد و برای طراحی نرم افزارهای تحت ویندوز به کار می رفت , امروزه چنان توسعه یافته است که برای تولید نرم افزار های تحت سیستم عامل لینوکس ودات نت نیز به کار می آید . بیشترین کاربرد دلفی در طراحی برنامه های رومیزی و پایگاه داده ها است اما به عنوان یک ابزار (چند منظوره) برای طراحی انواع گوناگونی از پروژه های نرم افزاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

حجم فایل : 74 MB
رمز : www.bankdl.net (تمامی حروف رمز به صورت کوچک نوشته شود)

نظرات شما عزیزان:

majid
ساعت13:48---4 دی 1391
http://download.microsoft.com/download/7/9/B/79B9134E-D725-4 1AC-A04A-053BA7F0D678/SharePointDesigner.exe
پاسخ:ممنون آقا مجید.دوست عزیز با اجازه تون به نام خودتون لینک پیشنهادیتونو تو وبلاگ میزارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ